понедельник, 6 октября 2008 г.

Системи числення

Я в даний момент працюю над створенням сайту на тему "Системи числення" до заліку з інформатики, який Ви можете знайти за адресою: http://sites.google.com/site/sistemicislennaveronika/

На сайті Ви можете знайти таку інформацію:
  • поняття мови, алфавіт;
  • поняття систем числення, їх види;
  • арифметичні дії у різних системах числення;
  • переведення запису чисел з однієї системи числення в іншу;
  • двійкова система числення та похідні від неї; приклади застосування в комп’ютерній техніці.

Працювати над проектом дуже цікаво. Крім того, це корисно, адже я згадую те, що вивчала протягом 7 - 10 класів, та здобуваю нові знання.

Свої відгуки. побажання та проопозиції надсилайте за адресою: nikolayevaveronika@gmail.com

Напишіть, будь ласка, чи сподобався Вам мій сайт? Які у нього переваги та недоліки?

37 комментариев:

Ира комментирует...

Мені дуже подобається поєднання зеленого і білого кольорів. Та інформативний у тебе блог.

Мар’яна Ніколаєва комментирует...

У тебе дуже змістовний та цікавий сайт. Гарні зображення, чудовий дизайн.

Вероніка Ніколаєва комментирует...

Дякую за хороші відгуки.

Наталя комментирует...

дуже цікавий сайт

Ігор комментирует...

цікаві ресурси

Станислав Белецкий комментирует...

Дуже цікавий і інформативний сайт !

Unknown комментирует...

Привіт! В тебе дуже інформативний сайт, на якому особисто я дізнався багато цікавої інформації! Продовжуй в тому ж дусі!

Unknown комментирует...

цікаво

Unknown комментирует...

норм:)

LVL комментирует...

норм

Unknown комментирует...

Молодець, дуже корисний сайт!!!

Unknown комментирует...

Нам сподобався ваш блог. Є багато цікавої інформації.

Unknown комментирует...

цікавий сайт!

Unknown комментирует...

+++

Unknown комментирует...

Дуже цікава інформація ! А головне, дуже корисна !!!

Unknown комментирует...

цей сайт такий класний.я дуже багато з нього дізналася!!!!!!!!))))))))*

Unknown комментирует...

Очень нужный блог! Спасибо!

Unknown комментирует...

Прекрасний блог!

Unknown комментирует...

Гарний блог

Unknown комментирует...

Дуже розвиваючий та повчальний сайт для підлітків!Бажаю подальшого розвитку сайту та нової і цікавої інформації для підлітків....

Unknown комментирует...

Не очень

Unknown комментирует...

Непоганий блог

Unknown комментирует...

Спасибо за всё вам. Полезный совет.

Unknown комментирует...

спс

Unknown комментирует...

корисний блог

Анна Коминнык комментирует...

На сайті доволі цінна інформація. Дякую.

M2X1M комментирует...
Этот комментарий был удален автором.
M2X1M комментирует...

Дякую чудовий сайт

Unknown комментирует...

Дуже крутий блог, мені сподобалося.

Катюша комментирует...

Мені блог дуже сподобався.

Unknown комментирует...

Дуже крутий блог, мені сподобалося.

ustinovaanastasia комментирует...

красотка

Русева комментирует...

Красотка

Unknown комментирует...

Найкращий блог, який я бачив!

Unknown комментирует...

Блог так собі,матеріали застарілі,ставлю 4 бали з 12

Коля комментирует...

Блог загалом нічого але інформація трохи старувата . Добре що викориртала українські інформ-ресурси.

Анонимный комментирует...

Блог суперовий! Дуже корисна інформація!